Co to aplikacja webowa (internetowa)?
Aplikacjami webowymi możemy nazwać systemy czy narzędzia, które wzbogacają efektywność i funkcjonalność stron internetowych, serwisów, procesów biznesowych lub po prostu wspomagają inne procesy np. produkcje, statystyki, bezpieczeństwo czy nadzór innych systemów.
Aplikacje webowe (internetowe) potrafią automatyzować wiele regionów Twojej pracy oraz ją wspomagać, zabezpieczają miejsce dostępu zasobów i wiele innych rzeczy.
Tworzenie aplikacji charakteryzuje się indywidualnym podejściem do problemu – oznacza to że każda aplikacja jest tworzona indywidualnie, wyłącznie na potrzeby Klienta.
Aplikacje szyte na miarę!
Przykładowe aplikacje dedykowane oraz typy działania
Przykładowe aplikacje dedykowane :
- Programy partnerskie
- Serwisy wymiany danych
- Systemy Helpdesk lub systemy wniosków online
- Aplikacje z chronionym dostępem, wymagające logowania
- Serwisy wspomagające użytkowników, sprzedaży, ofert czy wymiany
- Systemy CMS lub platformy Blogowe
- Moduły do gotowych rozwiązań rozszerzające funkcjonalności CMS, blogów, sklepów: WordPress, Prestashop
- Aplikacje zarządzające bazami danych, tworzenie wykresów i ich analiza
- Panele administracyjne
- i więcej…
Typy i zalety aplikacji:
- usprawniają zarządzanie Twoją firmą
- integrują się z innymi systemami przez bazę danych lub API
- usprawniają sprzedaż lub obsługę klienta
- potrafią analizować i budować wykresy
- mogą działać na rozproszonych środowiskach z centralizowaną bazą danych
Nasza ekipa używa tylko najnowszych technologii i narzędzi do stworzenia aplikacji!
Jak wyglądają etapy tworzenia aplikacji webowych?
- Na samym początku przeprowadzana jest analiza potrzeb klienta, która jest jednym z kluczowych elementów podczas których zbierane są wszystkie dane na potrzeby działania przyszłej aplikacji, np. system na którym ma działać aplikacja, wymagania, dla jakiego grona odbiorców i przede wszystkim funkcje oprogramowania.
- Następnym krokiem jest stworzenie projektu, miedzy innymi wyglądu czy projektu działań funkcji i zależności między nimi. Zebrane informacje są analizowane i dzielone na pod zadania, które potem są przedstawiane Klientowi a on, w ciągłym kontakcie może doprecyzować potrzebne dla niego cele oraz poprawki.
- Przechodząc do kroku trzeciego, ustala się sesje wdrożeniowe i testy. Po wdrożeniu i testach Klient, sprawdza aplikacje, a w razie uwag przedstawia je.
- Ostatnim krokiem jest wydanie finalnej wersji oprogramowania, następnie wdrożenie go na produkcje i przez ustalony okres wsparcia technicznego analiza działanie.